CUM FUNCȚIONEAZĂ POWER TECH ȘI INDUSTRIA SUPLIMENTELOR

În industria suplimentelor alimentare există două metode populare de a desfașura afacerea:

MODELUL POWER TECH

Dezvoltăm o rețetă, ceea ce implica costuri de cercetare și timp pentru a dezvolta o gamă de produse – fiind vorba de mai multe procese complexe. După ce ai o gama de produse “custom” bazată pe rețetele dezvoltate sau ai produsele „standard” pe care vrei să le introduci în gama de produse (exemplu: Creapure), trebuie să găsești o fabrică care să poate produce produsele și să fie capabili să folosească materia primă pe care o ceri în procesul de producție (exemplu: îndulcitori naturali, proteină din mazăre etc.). Dacă găsești fabrica care bifează toate criteriile pe care le impui, realizezi că o sa fie costuri foarte mari de producție pentru produsul dorit și cantitățile minime cerute de către fabrica enorme (de ordinul tonelor).

Odată ce suplimentele sunt pregatite de către fabrică acestea sunt livrate și înmagazinate în depozitele Power Tech unde intră în rol sistemul de gestiune. In urma comenziilor de pe site, ducem la finalizare fiecare comanda în cel mai scurt timp posibil, astfel că ajunge la tine un produs de calitate, la un preț accesibil, luând în considerare materia prima folosită și procesele de producție folosite.


MODELUL CLASIC

Modelul clasic este bazat pe revânzarea produselor “celebre”.

Există un branduri de suplimente locale care au o gamă largă de produse de renume (branduri internaționale), pe care le vând (cu adaos comercial) direct către clienți. Brandurile de acest gen cumpără marfa de la un distribuitor regional responsabil cu vânzarea lor într-o anumită arie geografică – bineînțeles distribuitorul își pune un adaos considerabil datorită costurilor logistice și de distribuție.
Brandul Internațional, de la care cumpără distribuitorul și vinde către brandurile locale, își ia de asemenea „bucățica” sa, pentru că numele brandului este folosit. Aceste branduri internaționale sunt singurele din tot acest lanț care au contact cu fabricile de producție și bineînțeles fabricile nu sunt interesate să ofere un produs de calitate superioară în acest caz, ci vor să producă cantități cât mai largi, la costuri cât mai mici, din două motive:

  1. Au cui să le vândă fără întrebări, distribuitorii nu impun standarde de calitate, scopul lor este de a cumpăra marfa dintr-un loc și în baza numelui să o vândă în alt loc.
  2. Cu cât calitatea este mai mare, cu atât costurile de producție sunt mai mari, iar asta ar duce la adaosuri comerciale mai mici din partea celorlalți 3 „jucători”.

Acești 3 “jucători” nu adaugă valoare efectivă produsului, ci doar îl mută dintr-un depozit în altul, adaugându-și adaosuri comerciale, în timp ce fabricile sunt constranse să producă produse de o calitate mai slabă pentru a avea și ei o margine de profitabilitate decentă.

COMENZI TELEFONICE
ro_RORomanian
ro_RORomanian
Coșul tău